SLIDPLASTIC

Ok, nu vet alla, silikonbröst kommer genom att man lägger in ett skvalpigt litet eller stort fett inlägg i form av en balllong med nåt klägg i som gör att pattarna ser biggare ut.
Stora pattar som putar i tröjan. Men inte så himla mkt mera än så.

Så nu vet vi det. Nåt annat som dock inte är lika populärt och utbrett men som borde vara det är slidplastic.
Om nya tuttar ger större former så ger bättre och snyggare fitta mkt mera ljusa stunder och då behöver man inte ha stora tuttar som är ivägen för en eller som gör ont. Jag äskar slidplastic.


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar :) kommer vartpå fredag ? kram

2010-05-28 @ 17:37:55
URL: http://myzaans.se
Postat av: A.

Svar: Ja, det är jag på alla bilderna. :) Min kompis har gjort den i photoshop & då så klippte hon ut mig från alla bilder & klistrade in mig på en enda. :)

2010-05-28 @ 18:54:27
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0